Klachtenregeling

Klachtenprocedure
Jouw winkelbeleving behoort naar alle tevredenheid te verlopen bij Cinsis. Dat is dan ook het allerbelangrijkste voor mij.

Toch kan het voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@cinsis.nl . Ik zal dan mijn uiterste best doen om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen, maar mocht dit bij hoge uitzondering niet lukken dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie tijdens verzending?
Ik besteed veel zorg aan het inpakken en verzenden van jouw bestelling en doe er alles aan dat jij de stenen, spirituele producten, Orgonites en/of sieraden in perfecte staat ontvangt. Mocht er bijvoorbeeld tijdens transport toch iets mis zijn gegaan, neem dan zo spoedig mogelijk contact met mij op (uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst) via het contactformulier  of stuur een mail naar info@cinsis.nl, zodat ik er snel mee aan de slag kan voor je. Mocht je om een of andere reden niet tevreden zijn met je bestelling, dan heb je natuurlijk de mogelijkheid om binnen 14 dagen je bestelling te retourneren. Voor meer uitleg over het retourneren klik je hier.

Stenen zijn natuurproducten en kunnen onderling verschillen qua vorm en uiterlijk. Ook kunnen ze oneffenheden bevatten, dat hoort bij het natuurlijke karakter. Door invloeden van de omgeving kunnen stenen verkleuren en soms scheuren. Dit is overmacht en wanneer en of dit zal gebeuren valt niet te voorspellen. Cinsis kan niet aansprakelijk worden gesteld voor deze natuurlijke reacties van de stenen.